مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کانون طلاب در مدرسه امام صادق (ع) با حضور نماینده ولی فقیه و معاون امور جوانان هلال احمر استان قم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آئین افتتاح کانون طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) حجت الاسلام شاه آبادی مدیر  این مدرسه ضمن خوشامدگویی، ضرورت ایجاد کانون طلاب و اهمیت آموزش های امدادی را خاطر نشان کرد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت های جمعیت هلال احمر کانون فعالی در این مدرسه ایجاد شود.

وی افزود: در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم نیز با تشریح فعالیت های کانون طلاب و معرفی فعالیت های معاونت های زیر مجموعه هلال احمر، بر مشارکت طلاب در فعالیت های عام المنفعه و امدادی هلال احمر تاکید کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با اشاره به فعالیت های معاونت امور جوانان بویژه کانون طلاب به تفاهم نامه مدیریت حوزه های علمیه با جمعیت هلال احمر و اینکه هلال احمر تنها ارگان و سازمانی است  در ساختار خود کانون طلاب دارد اشاره کرد.

مصباحی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری در این مراسم از طلاب خواستند که تا از ظرفیت بالای جمعیت هلال احمر و نیروی جوانی که در معاونت امور جوانان فعال هستند با حضور در برنامه های جمعیت حداکثر بهره مندی فرهنگی را داشته باشند.

وی حضور طلاب در برنامه های فرهنگی جمعیت و همراهی در اردوهای فرهنگی ویژه طلاب، تاثیرگذاری بیشتر طلابی که آموزش های امدادی فراگرفته اند بویژه در ایامی که به روستاها جهت تبلیغ اعزام می شوند را از نکاتی تاثیرگذار در ادامه خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی