مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

حضور باشکوه خانواده جمعیت هلال احمر همگام با تجلی شور و شعور گسترده مردم در چهل سالگی انقلاب حماسه درخشانی را ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با برپایی ایستگاه های فرهنگی، آموزشی و امدادی با شعار “فجر همدلی و فجر مهربانی” اقدام به ارائه خدمات در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرد.

محمد گل فشان در حاشیه راهپیمایی پرشور مردمی ۲۲ بهمن با اشاره به برپایی پایگاه های ویژه توسط جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی سرافرازی و سربلندی ایران و امید داریم با گذر از چهل سالگی شاهد پیشرفت های روزافزون در تمام عرصه ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در این چهل سال همواره در خدمت ملت همیشه در صحنه که حضور خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند بوده است گفت: جمعیت هلال احمر استان در چهلمین دهه فجر با شعار “هلال همدلی، هلال مهربانی” و با حضور پر رنگ جوانان، امدادگران و داوطلبانی که در عرصه های مختلف مشارکتی فعال دارند در جمع راهپیمایان روز جشن انقلاب حاضر شد و اقدام به ارائه خدمات متنوع فرهنگی و آموزشی و امدادی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون شهدایی است که در این راه با ایثار جان ایران را جاودانه کردند، تصریح کرد: جشن بزرگ ملت ایران و چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور فعال و پرنشاط جوانان و داوطلبان، و برپایی ایستگاه های فرهنگی در قالب، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان، نقاشی پرچم روی چهره و همدلی با همراهی با مردم شریف استان قم همراه بود.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی هلال احمر در تمام ایام سال یک رسالت ارزشمند برای جمعیت به شمار می رود گفت: آموزش همگانی امداد و اهدای اقلام فرهنگی و آموزشی به مردم، و همچنین برپایی ایستگاه های سلامت و فراخوان عضویت در مسیر راهپیمایی دیگر برنامه هایی بود مورد توجه مردم قرار گرفت.

گل فشان، همچنین با اشاره به حضور نیروهای امدادی هلال احمر در جمع راهپیمایان عنوان کرد: امروز جمعیت هلال احمر استان قم با به کارگیری تیم های امدادی متشکل از ۴۰ تن از نیروهای امدادگر و نجاتگر و کارکنان در مسیرهای مختلف راهپیمایی مردمی به صورت فردی و خودرویی به ارائه خدمات پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن جمعیت هلال احمر در راستای ارائه خدمت به شهروندان و مردم قم با به کارگیری ۶ آمبولانس و خودروی نجات،اقدام با ارائه خدمات امدادی و سنجش فشار و قندخون ارائه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همچنین پوشش امدادی گردهمایی مردمی ۲۲ بهمن در بخش های جعفریه، کهک، دستجرد و سلفچگان توسط تیم های امدادی جمعیت هلال احمر از دیگر فعالیت های صورت گرفته در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی