مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از آمادگی صد درصدی جوانان برای اجرای نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قم خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از آمادگی صد درصدی جوانان برای اجرای نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ پس از برگزاری کارگاه های آموزشی نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در آستانه ی اجرای این طرح در استان قم، همیاران جوانان این طرح در آزمون شرکت کردند.

محمد مصباحی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه ایستگاه سلامت با همکاری معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر بیان کرد: در این کارگاه ها همیاران جوان سنجش فشار و قند خون را فراگرفتند تا در ایستگاه های سلامت خدمات مرتبط را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی طرح نوروزی ویژه سرتیم های این طرح در حوزه حفظ و حمایت از محیط زیست و نحوه اجرای طرح توزیع کیسه زباله توسط کارشناس بازیافت برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تمام همیاران در آزمون شهرشناسی با هدف توانمندسازی راهنمایان ستادهای اطلاع رسانی شرکت کردند.

وی از همکاری با نهادهایی همچون شهرداری، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در اجرای طرح ملی نوروزی خبر داد و بیان کرد: حضور ۱۶۰ تن از همیاران طرح در اردوی آموزشی قم گردی و آشنایی با مناطق دیدنی استان از دیگر برنامه های آموزشی نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قم بود.

یادآور می شود؛ نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند در قم آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی