مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در محکومیت اقدام تروریستی علیه مسلمانان نمازگزار در نیوزیلند، بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از صدور بیانیه‌ ای در حمایت از حقوق بشر و محکومیت جنایت تألم‌بار اقدام تروریستی علیه مسلمانان نمازگزار در نیوزیلند خبر داد.

محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: جوانان آزاده هلال احمر ضمن ابراز انزجار از این ترور ناجوانمردانه علیه جمعی از مسلمانان نمازگزار در نیوزیلند با توجه اهداف و اصول جمعیت هلال احمر در حمایت از سلامت و زندگی انسان ها این حرکت غیرانسانی را محکوم کردند.

در متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


“وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ”
و کسـانی که ستم می‌کنند خواهند دانست که بازگشتشان به کجا و سرنوشتشان چگونه است! (شعراء/۲۷۷)

اقدام نفرت انگیز و بی شرمانه حمله تروریستی و وحشیانه نژادپرستان تروریست به نمازگزاران مسلمان بی دفاع در نیوزیلند، احساسات هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار کرد.

این عمل پلید و غیر انسانی نشان داد که هنوز هم جهان شاهد تحرکات و فراز و نشیب‌هایی است که در آن کرامت انسانی و جان انسان های مظلوم و بی گناه، فاقد ارزش و دستخوش کشتار است.

قلب هر انسان آزاده و حق‌مداری با شنیدن اخبار غم‌بار این فاجعه به درد آمده است. لذا، ما جوانان هلال احمر به عنوان اعضایی از یک جمعیت بین المللی صلح طلب که صدها نفر از جوانان و انسانهای آزاده در کشورهای مختلف، از جمله نیوزیلند، در آن عضویت دارند، این اقدام وحشیانه را محکوم می نمایم؛ و از دولت نیوزیلند و مقامات قضایی و امنیتی این کشور می‏ خواهد که: با اقدامات فوری و عادلانه ‏ای برای دستگیری و مجازات عاملان و مشوقان این فاجعه انجام دهند؛ و همچنین با جلوگیری از تبلیغات ضد انسانی و فعالیت‏های نژادپرستانه، از تکرار اینگونه حوادث پیشگیری کنند.

اعضای هلال احمر ضمن ابراز همدردی و همبستگی با بازماندگان این جنایت، برای قربانیان مظلومی که در خانه خدا مهمان خدا بودند رحمت الهی، و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت می‏ نمایند. و همچنین از سازمان های بین المللی و حقوق بشری می ‏خواهیم که با جدیت و اتخاذ تدابیر مختلف سیاسی، حقوق و فرهنگی، مانع از خشونت و خونریزی تندروها و متعصبین شوند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

موفق  وپیروز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی