مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

آثار جشنواره ملی سرود آموزه های نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با عنوان ماه پیشونی ویژه کانون غنچه های هلال احمر استان قم و همچنین آثار جشنواره بین المللی صلح و دوستی به سازمان جوانان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛  محمد مصباحی گفت: جشنواره ملی سرود آموزه های نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با عنوان ماه پیشونی ویژه کانون غنچه های هلال احمر استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سومین دوره این جشنواره با مشارکت بیش ۲۰ مهد کودک در سطح استان اجرایی شد افزود: در بخش استانی به دبیرخانه جشنواره ماه پیشونی در استان قم، ۸ سرود ۳ نمایش به عنوان آثار غنچه های هلال احمر رسیده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: انتقال مفاهیم پایه و اساسی جمعیت هلال احمر و مأموریت های سازمان جوانان در بخش کانون غنچه های هلال به این روش جذاب و تاثیرگذار است و می‎تواند در افزایش دانش کودکان موثر باشد.

مصباحی گفت: این جشنواره با اهدافی همچون آشنایی اعضای کانون غنچه‌های هلال احمر با اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ، بسط و گسترش اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با زبان کودکانه اجرا و آثار غنچه‎‎ها برای شرکت در جشنواره ملی ضبط و به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های کانون غنچه ها در بخش های فرهنگی هنری می تواند آنها را با اهداف و اصول هلال احمر بیش از پیش آشنا کند، یادآور شد: همچنین ۹۴۲ نقاشی نیز در بخش جشنواره بین المللی صلح و دوستی نوروز ۹۸ به ستاد جهت بررسی و داوری و انتخاب آثار برتر از سوی استان قم ارسال شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی