مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




مسابقات سه گانه استانی در ۳ رشته شنای استقامتی، دو میدانی و دوچرخه سواری در قم برگزار شد و اعضای کانون جوانان هلال احمر قم موفق به کسب رتبه های برتر در این رقابت ها شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از کسب دو مقام انفرادی و یک مقام تیمی در مسابقات سه گانه استانی توسط اعضای جوانان هلال احمر استان قم خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در این رقابت ها، اعضای کانون جوانان برادران هلال احمر استان قم موفق به کسب دو مقام انفرادی و یک مقام تیمی در مسابقات سه گانه استانی شدند.

وی ضمن تبریک این موفقیت به اعضای جوان هلال احمر قم، تصریح کرد: مسابقات سه گانه استانی در ۳ رشته شنای استقامتی، دو میدانی و دوچرخه سواری برگزار شد و آقایان مهدی رحمتی با کسب مقام اول و سعید زارع با کسب مقام سوم به کار خود در این رقابت ها خاتمه دادند.

مصباحی گفت: همچنین اعضای جوانان هلال احمر توانستند مقام دوم تیمی را در بخش رقابت های گروهی کسب کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی