مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اردوی توان افزایی و کوه نوردی جوانان جعفریه به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جمعی از اعضای فعال جوان عضو جمعیت هلال احمر شهر جعفریه با هدف توان افزایی در هفته وحدت اقدام به کوهنوردی کردند.

هادی ثانی، مسئول نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهر جعفریه با اعلام این خبر گفت: این اردو با توجه به اهمیت حفظ سلامت و شادابی و افزایش توان جسمی جوانان به مقصد کوه نمک( معروف به گنبد نمکی) واقع در محور قم_جعفریه برگزار شد.

وی با بیان اینکه جوانان این شهر همواره در برنامه های متنوع در راستای اهداف هلال احمر پیشتاز بوده اند افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی و همچنین ایجاد  و شور و نشاط و همدلی در سطح کانون های فعالی از جمله اهداف برگزاری چنین برنامه هایی است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی