مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش دوره امداد ویژه بیش از 80 نفر از دانشجویان شهاب دانش شرکت کننده در دوره های امدادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ پس از عضویت اعضا در کانون دانشجویی دانشگاه و سامانه جامع عضویت جوانان هلال احمر، جلسه آشنایی با سازمان جوانان و نام نویسی از افراد علاقمند به کارگاه آموزش امداد انجام شد.

این کارگاه، به همت کانون دانشجویی و با همکاری امور فرهنگی دانشگاه، با موضوع آموزشی امداد و کمک های اولیه در دانشگاه شهاب دانش برگزار شد.

با توجه به درخواست دانشجویان عضو کانون دانشجویی دانشگاه، جهت برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمک های اولیه، دوره اول این کارگاه با تدریس مربی با سابقه این جمعیت، در محیط آموزشی دانشگاه اجرا شد.

یادآور می شود؛ این دوره شامل کارگاه های تئوری و عملی و موضوعاتی همچون چادرزنی، آتل بندی، cpr، تزریقات، بانداژ، کنترل فشارخون و … بود.

گفتنی است، در پایان این کارگاه آموزشی و پس از برگزاری آزمون، به کسانی که امتیاز لازم را کسب کنند، گواهی امداد و کمک های اولیه ۲۲ ساعته ارائه می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی