مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همزمان با برگزاری مراسم باشکوه تشییع سردار سلیمانی در قم به بیش از 2 هزار و 700 نفر مصدوم در مراسم تشییع  خدمت رسانی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر محمد گل فشان با اشاره به برگزار مراسم پرشکوه بدرقه سردار شهید قاسم سلیمانی در قم از ارائه خدمات درمانی و پوشش امدادی و بشردوستانه عنوان کرد: این عملیات از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ دی ماه در قم آغاز و تا ساعت ۲۳:۳۰ ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افزود: در مراسم تشیع سردار قاسم سلیمانی نیروهای امدادی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و بلوار پیامبر اعظم و مسجد مقدس جمکران مستقر شدند.

وی تصریح کرد: ۲۵۰ نفر از نیروهای امدادی در این عملیات حضور داشتند که شامل ۱۲ نفر پزشک همکار و داوطلب، ۲۵ نفر پرستار داوطلب، ۱۴ نفر نجاتگران پرسنل و ۱۹۹ نفر نیز نجاتگران داوطلب بودند.

گل فشان بیان کرد: در این عملیات، ۱۸۶۴ نفر حادثه دیده تحت پوشش خدمات قرار گرفتند و به ۱۸۴۴ نفر مصدوم خدمت رسانی شد، همچنین ۲۰ نفر از مصدومان در راستای تکمیل خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ۱ فروند بالگرد، ۷ دستگاه آمبولانس و ۸ دستگاه خودروی نجات و ۵ دستگاه خودروی کمک دار سبک و یک دستگاه ارتباطات و ۲ دستگاه خودروی حمل نیرو و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت در جهت خدمت به شهروندان و زائران مورد استفاده قرار گرفت.

گل فشان با اشاره به حضور ۵ تیم سحاب و سیار خواهر و برادر جوانان هلال احمر این مراسم تصریح کرد: ۳۸ تن از جوانان عضو هلال احمر به ۹۲۰ مورد از مراجعات مردمی خدمات بشردوستانه شامل، امداد سرپایی، راهنمایی و هدایت گمشدگان به پست های امدادی و برپایی خیمه نماز و … ارائه کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی