مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و یارانش اعضای کانون های هلال احمر در قم با برگزاری برنامه هایی یاد و خاطر شهدای صلح و امنیت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اشاره به برگزاری مراسم پرشکوه بدرقه سردار شهید قاسم سلیمانی  با حضور جوانان گفت: در این مراسم خدمات بشردوستانه به عموم مردم ارائه شد.

وی افزود: ۵ تیم سحاب و سیار خواهر و برادر جوانان هلال احمر این مراسم شرکت کردند و  ۳۸ تن از جوانان عضو هلال احمر قم به ۹۲۰ مورد از مراجعات مردمی خدمات بشردوستانه شامل، امداد سرپایی، راهنمایی و هدایت گمشدگان به پست های امدادی و برپایی خیمه نماز و … ارائه کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری برنامه های سوگواری و فرهنگی و در گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ وطن گفت: غنچه های هلال احمر مهد هدی قم با حضور بر سر مزار شهدای گمنام یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

مصباحی تصریح کرد: سوگواری اعضای کانون غنچه های مهد کودک و پیش دبستانی ملائک و مهد کودک سلاله در شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های غنچه های هلال احمر به شمار می رود.

وی یادآور شد: به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون جوانان خواهران با اجرای برنامه ای فرهنگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های وی مسابقه ای برگزار و از برگزیده ها تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی