مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح ملی ناظران سلامت از ابتدای آذرماه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و با هدف نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصناف استان آغاز شد که از 12 آذر الی 10 دی ماه سال جاری 200 هزار و 36 نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد: طرح ملی ناظران سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر، بیماریابی سریع‌‌تر، قرنطینه کردن افراد مبتلا و حمایت معیشتی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه «هرخانه یک پایگاه سلامت»  در سراسر استان قم از ابتدای آذرماه کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این طرح طی یک همکاری مشترک با وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: در این طرح که با همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه های علوم پزشکی استان  صورت می‌گیرد در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می شود.

بهرامی بیان کرد: در طرح  ناظران سلامت  که 2792 مورد بازرسی صنفی از 12 آذر  الی 10 دی ماه سال جاری صورت گرفت، 200 هزار و 36 نفر از خدمات این طرح  بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: بیش از 250 نفر از جوانان، امدادگران و داوطلبان در قالب 1464  تیم فعال در روز و   14626 نفر ساعت که جمعا تعداد  2852 نفر روز از اعضا اعم از خواهران و برادران به همراه کارشناسان بهداشت از  واحدهای صنفی و اماکن مختلف دیگر بازدید و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته اند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی