مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: بیش از یک میلیون نفر از طرح‌های سلامت محور معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بهره‌مند شدند



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی در اعلام این خبر بیان کرد: در طی ۹ ماه نخست سال جاری، ۴۱۵۰ نفر از اعضای داوطلب جوان در《برنامه‌های سلامت محور》معاونت امور جوانان مشارکت داشتند و به بیش از یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۸۱۶ نفر در فضاهای حقیقی و مجازی خدمات ارائه کردند‌.



وی با اشاره به طرح‌های سلامت محور گفت: تب سنجی، غربالگری، طرح آمران سلامت(تذکر لسانی در مراکز پر تردد از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران)، ناظران سلامت(پایش و ارزیابی اصناف مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای طرح سردار شهید سلیمانی) و همچنین نذرسلامت با خادمان حسینی(غربالگری و تب سنجی هیات های مذهبی در دهه اول محرم) از جمله این طرح‌ها است.


 وی افزود: طرح قرار مهربانی(اهدای خون)، تهیه پوستر و کلیپ، برپایی نمایشگاه در فضای مجازی، طرح حامیان سلامت در انتخابات ریاست جمهوری(نظارت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صندوق های انتخابات)، ایجاد کانال یاریگران زندگی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و همکاری در اجرای طرح ایران یاوران جوان( واکسیناسیون کرونا) از طرح‌های دیگری است که توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اجرا شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی