مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم از بهره‌مندی ۱۰ هزار و ۸۷۵ نفر از جوانان و نوجوانان استان از طرح‌های غنی سازی اوقات فراغت در پنج ماه نخست ۱٤۰۲ خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی گفت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همچون سال‌های گذشته، در سال ۱٤۰۲ نیز نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، مهارت‌ افزایی و برنامه ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضاء در راستای جذب نوجوانان و جوانان استان در فعالیت‌های بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی اقدام کرد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به محور‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، هنری، ورزشی، جشنواره‌ها و برنامه‌های مذهبی، بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری، ۲۳۵ دوره در تمام روزهای هفته در دو نوبت صبح و عصر برای خواهران و برادران برگزار شد و ۱۰ هزار و ۸۷۵ نفر از اعضاء و جوانان استان از آن استقبال کردند.


وی ادامه داد: ۳ جشنواره و همایش با حضور ۸۲۸ نفر و ٦۷ برنامه بشردوستانه و پیشنهادی با مشارکت ٤ هزار و ٤٦۸ نفر در استان قم برگزار شد.


وی افزود: ٤ هزار و ۲۹۳ نفر از جوانان استان در ۱۵٤ کلاس آموزشی و کارگاهی و ۷۰۷ نفر در ۹ کلاس امداد و کمک‌های اولیه، شرکت کردند.


این مقام مسئول گفت: ٤ مسابقه فرهنگی، امدادی و ورزشی با شرکت ۳۳۵ نفر در استان قم برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اضافه کرد: ۲ اردو نیز ویژه اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با مشارکت ۳۷۰ نفر از جوانان برگزار شد.


وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۳۰ کانون هلال احمر و ثبت نام ۸۱۷ نفر در سامانه جامع عضویت در پنج ماه نخست سال اظهار کرد: طبق سامانه عضویت، کل اعضای سامانه ۱۲ هزار ۸۰۰ نفر می‌باشد که که ۲ هزار و ۹۷۸ نفر آن‌ها در سامانه «هلال من» ثبت نام کرده‌اند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی