مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر و دونده دو ماراتن، مسیر ۸ استان کشور را در حمایت از مردم فلسطین و کادر درمانی مظلوم در غزه ایشان می‌دود.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، مجتبی یادگاری دونده ماراتُن عضو داوطلب سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان سفیر صلح و دوستی در حمایت از مردم فلسطین و کادر درمانی مظلوم در غزه  با بدرقه  محمد رضا بهرامی، مدیرعامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم به اصفهان سفر کرد.

مجتبی یادگاری سفیر صلح جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و دونده ماراتُن کشور در این چند سال بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت‌های مختلف اجرا کرده است و همچنین از سال ۱۳۹۱ تاکنون اکثر استان‌های کشور را در ابعاد مختلف فرهنگی ورزشی به دنبال اهداف صلح طلبانه و بشر دوستانه پیموده است.

این عضو جوان در برنامه خود استان‌های مرکزی، کرمانشاه، قم، لرستان، اصفهان، قزوین، البرز و تهران را خواهد دوید و در ادامه در صورت هماهنگی‌های لازم به یکی از کشورهای لبنان، عمان یا امارات می‌رود و در پایان کلیه هدایا، لوح تقدیر و یادبودهایش از این برنامه را به موزه صلح هلال احمر اهداء خواهد کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی