مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هماهنگی تفاهم‌نامه سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و سازمان جوانان، با حضور مدیرعامل، معاونین، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و سایر مسئولین هلال احمر استان قم در این جمعیت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، جلسه هماهنگی تفاهم‌نامه سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و سازمان جوانان در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و سازماندهی مناطق حاشیه نشین، در هلال‌احمر قم برگزار شد.


براساس این گزارش; تشکیل گروه‌های امداد و مدیریت بحران، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، تشکیل تیم‌های محلی و گروه‌های آموزش‌دیده به منظور ارائه حمایت‌های روانی اجتماعی به مردم در راستای افزایش تاب‌آوری و تشکیل تیم‌های سحر در محلات و خانه‌های هلال استان قم، از موضوعات مورد بررسی و گفتگوی این جلسه بود.


لازم به ذکر است; مدیرعامل، معاونین، مدیر روابط عمومی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و سایر مسئولین هلال احمر استان قم در این جلسه حضور داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی